Mikor kaphatom meg fedezetigazolást a gépjárműre?
A gyakoriság szerinti befizetés esetén a díj befizetését követő 2. munkanapon tudjuk az igazlást megküldeni.
Hogyan lehet a fedezetet bővíteni?
A szerződéseket csak az adott szerződésben lévő biztosítási fedezettel lehet bővíteni. Ha eltérő fedezet szükséges, akkor új ajánlatot kell kérni.
Hogyan tudom bővíteni a flottámat?
A bővítéshez a forgalmi engedély másolatát szükséges elküldeni elektronikus, azaz e-mail formában.
Hogyan tudom töröltetni a gépjármű biztosításomat?
A törléshez a törlés alapjául szolgáló dokumentumot kell megküldeni elektronikus, azaz e-mail formában.
Mikor lesz hatályos a bővítés illetve a törlés?
A bejelentést követő napon, amennyiben minden dokumentum beküldésre került.
Hogyan tudom befizetni a biztosítási díjat ha nem kaptam díjbekérőt?
Amennyiben nem kapott postai úton díjbekérőt, kérjük hogy jelezze az info@fuvarozobiztositas.hu e-mail címen, és megküldjük elektronikusan.
Mit tegyek ha nem kaptam meg a fedezetigazolást a gépjárművemre?
Ebben az esetben kérjük hogy a szerződésszám és a rendszám megadásával írjon az info@fuvarozobiztositas.hu e-mail címre, és megküldjük azt elektronikusan.